شماره تماس: ۶۷۸۹ ۳۴۵ ۰۹۱۲
ساعت کاری: هر روز ساعت ۱۲ الی ۲۱

وبلاگ

شیر برقی ceme

 

شیر برقی ceme یا سلنوئید ولو ساخت کشور ایتالیا است. این شرکت در زمینه ی صنعتی به تولید ابزارهای زیادی مانند پرشر سوئیچ و پمپ های کوچیک نیز پرداخته است.

این مدل از شیر برقی جز شیر های برقی ارزان ولی پرکاربرد و محبوب  موجود در بازار هست. کاربرد این مدل از شیر برقی را می توان در صنایع بزرگ نام برد. از جمله به صنایع دارو سازی،پزشکی،اتوماسیون، شیر برقی آبیاری، شیر برقی بخار، ابزار دقیق، صنایع غذایی، سیستم های سرمایشی-گرمایشی، لوله کشی شبکه آب شهری و ساختمان ها اشاره کرد. هم چنین در دستگاه های کوچک مانند دستگاه های قهوه، آبمیوه، ماشین های لباس شویی، ظرفشویی و … نیز کاربرد دارد.

در مقابل محصول ceme شیر برقی ایرتک و شیر برقی ترک , شیر برقی یونیدی unid در فروشگاه موجود هستند.

جنس شیر برقی ceme از برنج است. این نوع شیر از نوع یک سیم پیچ الکتریکی است که یک پیستون در در مرکز آن واقع است. که جریان الکتریکی از این طریق باعث ایجاد میدان مغناطیسی می شود. یکی از بهترین مزیت های شیر برقی شم کم صدا بودن آن است. چراکه در طراحی آن از میرایی برای کاهش صدا استفاده می شود.

 

کاربرد شیر برقی ceme

همان طور که در بالا ذکر شده این نوع از شیر های برقی در صنایع مختلفی استفاده می شوند و نمی توان یک کاربرد خاص برای آن ها نام برد. اما در مجموع می توان گفت از شیر های 2/2 برای باز یا بسته کردن مسیر هوا،آب و روغن ها استفاده می شود. علاوه بر کاربرد شیر برقی هیدرولیک در صنایع بزرگ و کوچک از آن ها می توان در کیت های تنظیم ارتفاع خودرو های لوکس نیز بهره برد که برای اینکار از شیر های سایز 2/2 و 1/4 با ولتاژ 12 ولت استفاده می کنند.

 

انواع شیر برقی ceme

سلنوئید ولو ceme در انواع مختلفی طراحی شده است که در زیر به بررسی چند نمونه از آن ها می پردازیم:

  • شیر های بک فیلتر

این نوع شیر های برقی در سیستم های جمع آوری گرد و غبار کاربرد دارند.

  • شیر های دو راهی

این نوع شیر برقی یک ورودی و یک خروجی دارند. شیربرقی دو راهه نیز مانند سایر انواع شیربرقی در دو مدل نرمالی کلوز و نرمالی اوپن در بازار وجود دارند و هم چنین از دیافراگم های مختلفی نیز ساخته می شوند که با توجه به نیاز خود به انتخاب بهترین نوع دیافراگم اقدام کنید.

  • شیر های سه راهی

شیر های برقی سه راهه در کنترل درجه حرارت سیال، تهویه مطبوع و کنترل صنعتی کاربرد دارند که با مرتبط کردن دو راه وظیفه خود را انجام می دهند. عملکرد آن به این شکل است که شیر سه راهی ایرتک در یک مسیر اصلی نصب می شود و طرف سوم آن به یک انشعاب متصل می گردد. عمدتا نیز از طریق نیروی برق جریان سیال را می توانند به خوبی کنترل کنند.

  • شیر های دو راهی بخار

 

ولتاژ و سایز شیر برقی ceme

این نوع شیر های برقی در ولتاژ های 12 تا 220 ولت در بازار موجود هستند. که شیر های 12 ولتی به دلیل قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالایی که دارند از پر طرفدار ترین ها محسوب می شوند. سایز آن ها بین 1/8 تا 2 اینچ است. که شیر برقی ceme سایزهای 1/8، 1/4، 3/8، 1/2 به شکل سوزنی و سایز های که از 1/2 بزرگ تر باشند به صورت دیافراگمی هستند. البته این نکته هم حائز اهیمت است که سایزهای 1/2 و 3/8 علاوه بر شکل سوزنی، شکل دیافراگمی آن ها نیز موجود است.

 

نصب شیر برقی ceme

نصب شیر برقی ceme بسیار راحت است و تقریبا می توان گفت در هر موقعیتی روی لوله نصب می شود. بنابراین بابت نصب آن هیچ نگرانی نداشته باشید. البته قبل از خرید شیربرقی شم باید به نوع کاربرد انواع آن، مدت زمان استفاده، ولتاژ و اندازه و تعداد دهانه آن نیز توجه کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های تازه

محصولات

محصولات مشاهده شده

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من