شماره تماس: ۶۷۸۹ ۳۴۵ ۰۹۱۲
ساعت کاری: هر روز ساعت ۱۲ الی ۲۱

وبلاگ

شیر برقی ترک

شیر برقی ترک (ساخت کشور ترکیه) از جریان الکتریکی برای تولید میدان مغناطیسی استفاده می کند تا به حرکت و هدایت انواع سیال بپردازد. در یک دسته بندی کلی شیربرقی ها به دو حالت باز و بسته تقسیم می شوند. جنس بدنه شیر برقی ترک معمولا از نوع برنج می باشد. جنس بوبین آن نیز بسیار بالا است و از مس ساخته شده است. فشار کاری آن نیز معمولا بین 6 و 10 بار می باشد.

در مقابل محصول ترک شیر برقی ایرتک و شیر برقی ceme ,شیر برقی یونیدی unid در فروشگاه موجود هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ما و تماس با ما کلیک کنید.

انواع شیر برقی ترک

شیر برقی هیدرولیک در جنس های متنوعی طراحی و تولید می شود که از پر مصرف ترین آن ها می توان به شیر برقی برنجی، پلاستیکی یا پلی اتیلن و چدنی اشاره کرد. در ادامه به بررسی مختصری از انواع شیر برقی ترک میپردازیم:

پلاستیکی: باید به این نکته نیز توجه کرد که جنس پلاستیکی این محصول با برق 24 ولت کار میکند و برای سایر ولتاژ ها کارایی چندانی ندارد. البته فقط برای جابجایی حجم کم سیالات از این مدل می توان بهره گرفت.

چدنی: برای شیربرقی 2 اینچ به بالا بهتر است از نوع چدنی استفاده کنید زیرا این نوع از مقاومت بالاتری برخوردار است. به همین علت قیمت شیربرقی چدنی از سایر انواع آن بالاتر است.

برنجی: برای مواردی که سطح فشار بسیار بالا نیست بهتر است از شیربرقی برنجی ترک استفاده شود.

 نرمالی اوپن دیافراگمی 2/2
این مدل از شیربرقی ترک در ولتاژ های مختلف در بازار ارائه شده است. از پر مصرف ترین ولتاژ های آن می توان به 12 و 24 ولت DC و 110 و 220 AC اشاره کرد. به طور کلی بدون تحریک بوبین شیر برقی باز است. از آن می توان برای آب، باد، روغن و سیال های دیگر استفاده کرد. بوبین پارکر یکی از بهترین قطعات این قطعه جعت تعویض است.

 

مزایای استفاده از شیر برقی ترک

در طراحی این مدل برای سوئیچ کنترل دستی از یک پیچ استفاده می شود. کارایی این پیج به این صورت است که با استفاده از آن به راحتی می توان به طور دستی فرایند باز و بسته شدن شیربرقی را انجام داد.

این موضوع بیشتر در مواردی استفاده می شود که خارج از تعریف سیستم کنترل مرکزی رخ می دهد و نیاز به کنترل دستی می باشد. هم چنین از شیر برقی ترک در پروژه های بسیار حساس به دلیل ایمنی کامل و انعطاف پذیری بالای آن استفاده می شود.

 

قیمت شیربرقی ترک

برای تعیین قیمت شیر برقی برند ترک به سایز و انواع آن باید توجه داشت. بر این اساس قیمت آن تعیین می شود. مواردی که در قیمت شیر برقی ترک تاثیر می گذارد عبارت است از: سایز شیربرقی، جنس بدنه آن، نوع و جنس دیافراگم و دما و فشار کاری آن. فروشگاه هیدرو متال ارائه دهنده انواع این محصول است؛ قیمت شیر برقی ترکیه ای  فروشگاه هیدرو متال به نسبت بسیار مناسب بوده. شما میتوانید برای راهنمای خرید شیربرقی ترک با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

آشنایی با کمپانی ترک

کمپانی ترک TORK که در ترکیه است یکی از معتبرترین برندهای بین المللی در حوزه ی شیربرقی شناخته می شود. این کمپانی انواع شیرهای برقی مااند شیر برقی آبیاری، شیر برقی بخار و نمونه های مختلف دیگر را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند.

شیر برقی ترکیه ای با پایه های برنجی معرف حضور هستند و ولتاژ های مختلفی را در بر میگیرند! مدل های این برند در سری دو راهه میتوانند کاربرد های متنوعی داشته باشند و برای سیال های گوناگونی چون آب، روغن و حتی گاز مورد استفاده قرار گیرند. حداقل و حد اکثر میزان ولتاژ قابل تحمل یک شیر برقی ترکیه ای را میتوان در بازه 12 الی 24 volt در نظر داشت. جریان هایی هم با نام Ac وجود دارند که نیاز به ولتاژ بالاتری دارند که این میزان برای آن از 110 شروع میشود تا 220 نیز ادامه دارد. اهمیت این محصول به کیفیت آن است این در حالی است که عملکرد ساده آن همانند هر سلونوئید ولوی بسته به بویین و تغییرات حاصله از تغییرات آن به وجود می آید.

اکثر این شیر های برقی کیفیت مطلوبی دارند و از مس برای جنس بویین آن کخ حساسیت بالایی هم دارد استفاده میکنند. سایر قسمت های شیر برقی ترک بنا به عملکرد آن تعیین میشوند. قیمت این محصول بنا بر انتخاب این پارامتر ها تعیین میگردد و تحمل فشار نقش به سزایی در آن دارد.

تصاویری از شیر برقی ترک

“جهت دیدن تصاویر بیشتر ورق بزنید”

 <————-

 

فروش شیر برقی ترکیه ای

بیش از 30 سال از راه اندازی این شرکت میگذرد! در ابتدا کار این برند با پیشوند sms همراه بود که به مراتب با گذشت سالها مختصر گشت. این برند شیر برقی ترکیه ای اولین سازنده شیربرقی در این کشور هستند. به خاطر کیفیت بالای کار و قیمت مناسب آن بیش از 80 کشور از صادرات این محصول استقبال کرده اند.

در حال حاضر این شرکت در فکر توسعه تجارت و شناخت بیشتر محصولات خود جهت ارتقاء محصول است. شیر های برقی ترک شناخت خوبی پیدا کرده اند؛ این در حالی است که محصولات دیگری نیز توسط این شرکت راهی بازار میشود که دستگاه های اندازه گیری جریان یکی از همین محصولات به حساب می آید.

گواهینامه های استاندارد و صلاحیت زیادی برای شیر برقی ترکیه ای وجود دارد که برخی از آن ها شامل: TUV ISO9001: 2008 ، GOST ، UKSERPO  میشود. ، برند ترک تاکید خاصی بر کنترل ایمنی محصولات خود دارد و همچنین برای رقابت در بازار محصولات اهمیت زیادی برای نوآوری و قابلیت اطمینان به  کیفیت مستمر  قائل هستند. جلب رضایت مشتریان به بالاترین سطح با ارائه بهترین کیفیت و خدمات به موقع به آنها سبب موفقیت این شرکت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های تازه

محصولات

محصولات مشاهده شده

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من