شماره تماس: ۶۷۸۹ ۳۴۵ ۰۹۱۲
ساعت کاری: هر روز ساعت ۱۲ الی ۲۱

وبلاگ

شیر برقی ایرتک AIRTAC

 

 شیربرقی در صنایع مختلفی مانند داروسازی، پزشکی، غذایی، نساجی و شیر برقی آبیاری، شیر برقی بخار … کاربرد دارد. این شرکت یه کمپانی تایوانی است که در حوزه صنعت پنوماتیکی کار می کند. محصولات این شرکت یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار است که در کشور های زیادی از جمله کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی صادر می شود و از محوبیت ویژه ای برخوردار است.

شیر برقی ایرتک با اعمال نیرو می تواند مسیر سیال مورد نظر را تغییر دهد یا آن را قطع و وصل کند. این اعمال نیرو هم به صورت دستی و هم به صورت برقی انجام می شود.این نوع شیر برقی در مدل های متنوعی در بازار عرضه می شود. یکی از پر مصرف ترین مدل های شیر برقی، مدل V4 است.

 

انواع شیر برقی ایرتک

 

شیر برقی 2/3

این نوع شیر برقی به منظور تحریک سیلندر های یک طرفه استفاده می شود که این کار می تواند به صورت دستی یا برقی صورت گیرد. نام گذاری این مدل از شیر برقی ها به این صورت است که عدد اول، تعداد پورت و عدد دوم، تعداد موقعیت شیر را نشان می دهد. با توجه به این نکته این مدل از شیر برقی از 3 پورت و 2 حالت تشکیل شده است. این پورت ها تشکیل شده از پورت P، R و A است. پوزیشن های آن نیز با کشیدن دو عدد مربع به هم چسبیده نمایش داده می شود.

 

شیر برقی نامور

شیر برقی ایرتک نامور در شیرآلات صنعتی کاربرد دارد به طوری که جریان و جهت سیال ورودی به شیر را می تواند کنترل کند. عملکرد این مدل به این صورت است که به عنوان یکی از تجهیزات جانبی محرک های بادی به حساب می آید که وظیفه ی کنترل ورود جریان باد کمپرسور را انجام می دهد. در واقع شیر برقی مدل نامور، شیر تکمیلی می باشد که بر ورودی ها بسته می شود.

 

شیر برقی 5/2 و 5/3

این نوع از شیر برقی ایرتک به منظور تحریک و کنترل سیلندرهای دو طرفه استفاده می شود. مدل 5/2 از پنج پورت و دو حالت تشکیل شده است که پورت های آن به سه تا در یک سمت و دو تای دیگر در سمت دیگری تقسیم می شود. این مدل شیر برقی در دو مدل تک و دو بوبین ارائه شده است که تفاوت آن ها به این صورت است که در شیر تک بوبین بعد از قطع برق شیر با کمک فتر به جایگاه قبلی باز می گردد اما در شیر دو بوبین به هر کدام که برق دهیم شیر به همان سمت حرکت می کند. شیر برقی مدل5/3 نیز دارای پنج دهانه و سه حالت است که با کمک این نوع شیر سیلندرهای دو طرفه را می توان در هر جایی متوقف کرد.

 

شیر برقی سری KW

این نوع شیر برقی از نوع 2/2 نرمالی باز است که برای مایعات، گاز ها، روغن و سیالات دیگر استفاده می شود. ولتاژ کاری آن از نوع مستقیم است. وزن بسیار سبکی دارد که می توان یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب این مدل شیر برقی باشد. این سری از شیر برقی فشارهای مختلفی را تحمل می کند.

 

شیر برقی سری A100

این نوع شیر برقی مخصوص هوا و بخار است. فیلتر موجود در این مدل باعث تصفیه هوا و جلوگیری از ورود هر ذره ی دیگری می شود. بدنه آن از جنس فلز آلومینیوم است. این نوع شیر برقی از 3 پورت تشکیل شده است و تحمل دمای آن بین -20 تا + 70 درجه سلسیوس است. رد این نوع نیازی به استفاده از روغن یا سایر روان کننده ها نیست.

 

شیر برقی سری V100

شیر برقی ایرتک سری V100 در نوع 5/2 و 5/3 قابل استفاده می باشد. این مدل نیز برای هوا و گاز ها کاربرد دارد.ولتاژ آن بر اساس مدل انتخابی بین 12 یا 24 مستقیم یا 110 و 220 متناوب، متفاوت است.

 

مزایای استفاده از شیر برقی ایرتک

  • در شیر برقی ایتک یه ساچمه وجود دارد که به عنوان بارزترین ویژگی این مدل می توان به آن اشاره کرد.
  • شیر های برقی ایرتک از دو مدل یک یا دو بوبین ساخته شده اند.
  • در این نوع شیر برقی می توان از جریان های مستقیم و متناوب بهره مناسبی برد.
  • شیرهای برقی در دو نمونه نرمالی بسته و نرمالی باز ساخته می شوند.

 

راهنمای خرید شیر برقی ایرتک

  • به سایز کانکشن شیر برقی ایرتک حتما توجه کافی شود.
  • سایز پورت خروجی شیر برقی را باید از قبل محاسبه کنید که در زمان خرید بتوانید سایز مناسب را انتخاب کنید. به دلیل اینکه اگر سایز کوچک تر خریداری شود، شیر برقی دچار کمبود هوا می شود و عملکردی مناسبی ندارد و اگر هم سایز بزرگ تر خریداری شود، انرژی زیادی مصرف می کند که در نتیجه به تعمیر آن می انجامد.
  • دیافراگم حرکتی شیر برقی حتما چک شود.
  • به انواع بوبین موجود در شیر برقی توجه شود که به دو صورت تک بوبین و دو بوبین در بازار وجود دارد که بر اساس نیاز خود به انتخاب شیر برقی تک بوبین یا دو بوبین دست بزنید.
  • در آخر نیز به ولتاژ بوبین که بین 24 یا 220 ولت است، توجه شود که در انتخاب ولتاژ باید به ولتاژ سیستم کنترل دقت کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های تازه

محصولات

محصولات مشاهده شده

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من